Bestellen

Hieronder staan de antwoorden op al uw vragen over het plaatsen, wijzigen en annuleren van een bestelling.

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig. Kies het product dat u wilt bestellen en vul de gewenste opties in, zoals formaat, kleur of aantal uitsneden. Klik vervolgens op de knop ‘In winkelwagen’. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u op ‘Bestellen’ om de bestelling af te ronden. In de checkout vult u uw gegevens in en kiest u een verzend- en betaalmethode. Daarna hoeft u de bestelling alleen nog te bevestigen.

Kan ik ook zelf een passe-partout ontwerpen?

Via onze webshop kunt u eenvoudig zelf een passe-partout samenstellen, helemaal afgestemd op uw wensen. Klik hiervoor rechtsboven in het scherm op de knop "Ontwerp nu!".

In onze online ontwerptool heeft u keuze uit vier opties:

  • Alleen een passe-partout
    U bestelt een passe-partout op maat, zonder lijst of foto's.
  • Passe-partout + eigen foto('s)
    U uploadt één of meerdere foto's die wij professioneel voor u afdrukken en samen met de passe-partout leveren.
  • Passe-partout + lijst (zonder foto's)
    U kiest een lijst die past bij uw passe-partout. Wij leveren beide onderdelen samen.
  • Passe-partout + foto('s) + lijst
    Een complete oplossing: u stelt een set samen met uw eigen foto(’s), een passe-partout en een lijst naar keuze. Wij zorgen ervoor dat alles netjes en kant-en-klaar geleverd wordt.

Tijdens het ontwerpen geeft u zelf de gewenste buitenmaat, het fotoformaat, het aantal uitsneden en de kleur(en) van de passe-partout aan. In iedere stap krijgt u een duidelijke voorbeeldweergave te zien. Zo stelt u stap voor stap een product samen dat helemaal voldoet aan uw wensen.

Wanneer u tevreden bent met het ontwerp, voegt u het eenvoudig toe aan uw winkelwagen via de knop "In winkelwagen".

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Nee, dat is niet verplicht. U kunt bij ons ook bestellen zonder een account aan te maken. U vult tijdens het afrekenen gewoon uw gegevens in en rondt de bestelling als gast af. Wel is het aanmaken van een account handig als u vaker bestelt of uw bestelgeschiedenis wilt bekijken.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb besteld?

In veel gevallen is dit nog mogelijk, zolang uw bestelling nog niet in productie is genomen. Wij adviseren om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen als u iets wilt aanpassen. Dit kan telefonisch via 085-0013325 of per mail via info@passepartouts.nl. Zodra wij uw wijzigingsverzoek hebben ontvangen, laten we u weten of het nog doorgevoerd kan worden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren, zolang deze nog niet in productie is genomen. Omdat wij vaak maatwerk leveren, starten we de productie soms snel na het plaatsen van de bestelling. Neem daarom direct contact met ons op als u wilt annuleren. Dit kan telefonisch via 085-0013325 of per mail via info@passepartouts.nl. Wij laten u zo spoedig mogelijk weten of dit nog mogelijk is. U ontvangt altijd een bevestiging van de annulering.

Kan ik mijn bestelling later aanvullen of combineren met een nieuwe bestelling?

Dat hangt af van de status van uw oorspronkelijke bestelling. Als die nog niet in productie is genomen, is het soms mogelijk om producten toe te voegen of twee bestellingen te combineren. Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 085-0013325 of per mail via info@passepartouts.nl. We denken graag met u mee en kijken wat er nog mogelijk is.

Kan ik mijn ontwerp later nog aanpassen?

Heeft u een persoonlijk ontwerp gemaakt en al besteld, maar wilt u toch nog iets wijzigen? Dan is dat alleen mogelijk als uw bestelling nog niet in productie is genomen. Neem dus zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan telefonisch via 085-0013325 of per mail via info@passepartouts.nl. Wij controleren de status van uw bestelling en laten u weten of aanpassingen nog mogelijk zijn.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Ja, wij leveren standaard in zowel Nederland als België. Wilt u een bestelling laten bezorgen in een ander land? Neem dan gerust contact met ons op om de mogelijkheden en verzendkosten te bespreken. We zijn bereikbaar via 085-0013325 of per e-mail op info@passepartouts.nl. We helpen u graag verder!

Is mijn product op voorraad?

Bij elk product op onze webshop staat duidelijk aangegeven of het op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, kunt u het niet bestellen. In zeldzame gevallen kan het voorkomen dat een product toch niet beschikbaar blijkt na het bestellen. In dat geval nemen wij zo snel mogelijk contact met u op om een passende oplossing te bieden.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Ja, na het afronden van uw bestelling ontvangt u automatisch een bevestigingsmail met de factuur als bijlage. Heeft u een factuur nodig op naam van uw bedrijf? Dan kunt u de bedrijfsgegevens invoeren tijdens het afrekenen. De factuur wordt dan automatisch aangepast.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat kan ik doen?

U hoort binnen enkele minuten na uw bestelling een bevestigingsmail te ontvangen. Soms komt deze per ongeluk in de spam- of reclamefolder terecht, dus controleer deze eerst even. Kunt u de bevestiging daar ook niet vinden? Neem dan gerust contact met ons op – we kijken het graag voor u na en zorgen dat u alsnog een bevestiging ontvangt.